بهترین ابزار برای کپی سریع مطالب در یک سایت برای ترجمه متن فارسی

۲۷ بازديد


احتمالاً این جمله را شنیده اید که محتوا پادشاه است، اما حقیقت این است که این روزها بدون محتوای خوب رتبه خوبی در نتایج جستجو نخواهید داشت. به کسی نیاز داری به روز رسانی منظم محتوای جدید برای جذب ترافیک بیشتر ضروری است، برنامه شما چیست؟ امروزه تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد برای بسیاری از وب سایت ها دشوار است. از طرف دیگر، اگر بخواهید نویسنده ای استخدام کنید، باید هزینه زیادی بپردازید. اما نگران نباشید؛ با ابزار ترجمه متن می توانید محتوای جالبی ایجاد کنید. برای این منظور در این مقاله بهترین ابزار بازنویسی محتوا را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما بمان.

ابزار بازنویسی متن یا بازنویسی محتوا چیست؟

ابزارهای بازنویسی متن یا ابزارهای بازنویسی محتوا یکی از ابزارهای محتوای سئو هستند که به شما کمک می کنند محتوای منحصر به فردی را در سایت خود منتشر کنید. امروزه استفاده از ابزار ترجمه متن یکی از محبوب ترین و ساده ترین راه ها برای ایجاد محتوای منحصر به فرد است. آنها نرم افزار یا برنامه های آنلاینی هستند که به طور خودکار محتوایی را که ارسال می کنید در نسخه های مختلف بازنویسی می کنند بدون اینکه بر معنای اصلی آن تأثیر بگذارند. همچنین می توان گفت که نرم افزار بازنویسی متن، محتوای موجود را به متن جداگانه با همان معنی تبدیل می کند.

برای استفاده از ابزار بازنویسی پست، محتوایی را که می‌خواهید تبدیل کنید کپی کنید و در کادر محتوای مقاله جای‌گذاری کنید. محتوایی که وارد می‌کنید محتوای اصلی محسوب می‌شود و خروجی‌ای که دریافت می‌کنید محتوای چرخشی یا ترجمه‌شده نامیده می‌شود. شما همیشه باید بهترین ابزارهای بازنویسی محتوا را انتخاب کنید زیرا آنها اطمینان می دهند که محتوای شما 100٪ منحصر به فرد است و معنای محتوای اصلی را حفظ می کند.

راه های بازنویسی مقاله

یک مقاله را می توان به روش های زیر بازنویسی کرد:

تغییر جملات مثبت به منفی و بالعکس بدون استفاده از کلمات و اطلاعات اضافی، تغییر ساختار جملات، تغییر ترتیب کلمات

ابزار بازنویسی محتوا یا کلمات اختصاری فارسی چه کاربردی دارد؟

هرکسی که به محتوای باکیفیت نیاز دارد، می‌تواند از ابزار بازنویسی متن استفاده کند. به عنوان مثال، کارشناسان سئو از بازنویسی مقاله برای ایجاد نسخه های مختلف محتوای ارسالی شما استفاده می کنند. این بدان معنی است که وب سایت آنها محتوای سرقت شده را می پذیرد. امروزه ابزارهای بازنویسی متن کاربردهای زیادی در بین تولیدکنندگان محتوا دارد. اکنون، نویسندگان محتوا و حتی شرکت های بزرگ از آن برای صرفه جویی در هزینه و تلاش برای نوشتن یک وبلاگ یا مقاله استفاده می کنند. بازخورد مثبت زیادی دریافت کرد و مردم به جای استفاده از آن به دلایل نادرست، شروع به استفاده از آن برای هدف درست کردند. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که نباید محتوای اصلی هیچ وب سایتی را کپی کنید، نه تنها ممکن است دچار مشکل قانونی شوید بلکه به وب سایت خود نیز آسیب بزنید.

ما بهترین ابزارها را برای بازنویسی مطالب ایرانی و خارجی ارائه می دهیم

در زیر بهترین ابزار برای بازنویسی متون فارسی و خارجی را به شما معرفی می کنیم. با ما بمان.

1- به یک ویرایشگر متن بروید

این یکی از بهترین نرم افزارهای بازنویسی محتوا است که از قدرت شبکه های عصبی و فناوری ENL برای بازنویسی مقالات استفاده می کند. همچنین یکی از پیشرفته ترین ابزارهای پردازش زبان طبیعی است که متنی با کیفیت بالا و غیر متنی تولید می کند. این نرم افزار در سال 2011 توسط آرون سوتار و تیمش منتشر شد. Spin Rewriter بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوایی را که می خواهید بازنویسی کنید کپی کرده و در ویرایشگر قرار دهید و در نهایت روی دکمه "Rewrite" کلیک کنید تا محتوای جدید دریافت کنید.

۲- ابزار رونویسی متن فارسی آنلاین رایاپارس

ابزار بازنویسی متن رایاپارس یکی از بهترین نرم افزارهای ترجمه متن فارسی است که به شما کمک می کند محتوایی منحصر به فرد و منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر سئوکار هستید یا می خواهید محتوای با کیفیتی برای سایت خود ارائه دهید، این ابزار می تواند برای شما مفید باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن خود را در جعبه دستگاه بازنویسی محتوا وارد کنید و ابزار متن را به صورت آنلاین بازنویسی می کند.

3- برنامه بازنویسی متن Mashanaseo

نرم افزار رونویسی متن Mathnaseo با استفاده از الگوریتم های ویژه ابزاری موثر برای تولید محتوای منحصر به فرد و با کیفیت است. برای این کار ابتدا باید وارد صفحه شده و سپس در فیلد اول متن مورد نظر را وارد کنید. پس از آن، روی دکمه کلیک کنید تا کپی شروع شود.

4- بهترین ابزار بازنویسی QuillBot

این پلتفرم در سال 2017 توسط سه دانشجوی علوم کامپیوتر معرفی شد، از آن زمان این پلتفرم به سرعت در حال رشد بوده و به طور مداوم ویژگی های جدیدی را اضافه می کند. نرم افزار QuillBot یک ابزار پولی است که ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد میزان و نوع ترجمه مورد نظر خود را سفارشی کنید. این ابزار از فناوری هوش مصنوعی پشتیبانی می کند که به ارائه بالاترین کیفیت محتوا بدون سرقت ادبی کمک می کند.

5- ویرایش هوشمند متن اسپینر

ابزار Clever Spinner یکی از بهترین ابزارهای بازنویسی است که هوش مصنوعی سطح بالا و منحصر به فردی دارد و به شما کمک می کند تا بهترین بازنویسی را بنویسید. همچنین از فناوری پردازش زبان طبیعی برای بازنویسی متن، پاراگراف یا جملات استفاده می کند. مردم این ابزار را ترجیح می دهند زیرا در مقایسه با سایر ابزارهای موجود در بازار استفاده از آن سریعتر و راحت تر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.