معرفی 8 بهترین قالب آموزشی وردپرس

۳۲۳ بازديد


قالب آموزشی چیست؟

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بهترین تم های آموزشی وردپرس کدامند؟ برای این نوع باید یک تعریف قالب داشته باشیم. یکی دیگر از محبوب ترین انواع قالب های وردپرس، قالب های آموزشی هستند. در مقالات قبلی تحت عنوان بهترین قالب های وردپرس به معرفی قالب های مختلف وردپرس پرداخته ایم اما در این مقاله فقط در مورد قالب آموزشی صحبت می کنیم. از قالب های آموزشی برای ایجاد دوره ها یا فروش استفاده می شود. نیاز اصلی، قالب های آموزشی مختص آکادمی ها و مؤسسات آموزشی است. در اینجا بهترین قالب های آموزشی وردپرس آورده شده است:

فرمت استادیار تدریس

این قالب یکی از حرفه ای ترین و بهترین قالب های آموزشی وردپرس برای راه اندازی و فروش دوره های آنلاین می باشد. قالب Assistant یکی از قالب هایی است که دستان شما را باز می کند و می توانید طراحی وب سایت فوق العاده ای را با آن تجربه کنید. در زیر ویژگی های این قالب آموزشی آورده شده است:

من چند دمو دارم

سازگاری با Slider Revolution

سازگار با ویژوال کامپوزر

امکان اشتراک گذاری محصولات

از خرید مجدد دوره های آموزشی خودداری کنید

آکادمی دیجیتال

Digi Academy یکی از بهترین قالب های آموزشی وردپرس است. این قالب ایرانی دارای طراحی زیبا و انعطاف پذیری بالا بوده و با صفحه ساز المنتور سازگاری دارد. برخی از ویژگی های این قالب عبارتند از: Zhaket

عملکرد پخش ویدئو

توانایی تعریف الزامات دوره

سازگار با ووکامرس

با Elementor سرصفحه و پاورقی ایجاد کنید

امکان تغییر آواتار حساب کاربری.

قالب آموزشی امپراتوری

تم Emperor یکی از بهترین و زیباترین قالب های آموزشی وردپرس است که بر اساس ووکامرس طراحی شده است. این قالب رابط کاربری بسیار خوبی دارد و مخصوص فروش دوره های آنلاین می باشد. از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک سر و پاورقی وجود دارد

سازگار با صفحه ساز Elementor

یک پنل کاربری وجود دارد

ماژول ها و فایل های دوره در دسترس هستند

او یک کیف پول دارد

طراحی کاملا واکنشگرا

پنل تنظیمات قالب حرفه ای

برنامه درسی کارشناسی ارشد

یکی دیگر از قالب های آموزشی وردپرس، تم Master است. این یک فرمت چند نمایشی بسیار مفید است. از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

صفحه ساز حرفه ای

حاوی فونت های درجه یک

پنل تنظیمات حرفه ای

پشتیبانی قدرتمند

امکان ایجاد وب سایت به چند زبان.

فرم آموزشی eduma

یکی دیگر از بهترین محصولات آموزشی وردپرس، محصول آزوما است که یکی از پرفروش ترین محصولات آموزشی در جهان است. ویژگی های این محصول را بررسی کنید:

ایجاد دوره ها با کشیدن و رها کردن

کاملا ریسپانسیو

امکان ایجاد تست برای دروس

سازگار با المنتور

سازگار با WPML

سازگار با بادی پرس

سازگار با ووکامرس

قالب آموزشی edumall

یکی از بهترین قالب استادیار وردپرس، قالب آجومال است. این قالب توسط Tutor LMS Pro ساخته شده و بسیار زیبا و واکنش گرا می باشد. برخی از ویژگی های آن:

سازگار و طراحی شده با Elementor

سازگار با ووکامرس

دارای سیستم تست داخلی

طرح های مختلفی دارد

معلمان مختلف برای هر کلاس

یک سیستم مالی کامل


قالب آموزشی ایده آل

قالب آموزشی Awesome یکی از بهترین قالب های آموزشی وردپرس محسوب می شود و دارای ویژگی های فراوانی است که در زیر به هر یک از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

سازگار با المنتور

سازگار با Learn Press

سازگار با تور LMS

سازگار با ووکامرس

شامل دموهای زیادی است

مدل آموزشی MEGAWP

به عنوان آخرین نمونه از بهترین قالب های وردپرس، قالب MegaWordPress را انتخاب کرده ایم. این قالب دارای ویژگی های بسیار خوبی است، از جمله:

ویجت های خاص خود را دارد

انواع سر و پا

متاباکس ویدئو و پادکست اختصاصی

باکس دانلود متن

تنظیمات مختلف در آرشیو

صفحه بیوگرافی معلم

سازگاری کامل با المنتور

کلمات اخر

دلیل محبوبیت وردپرس در بین سایر نیمه سیستم ها وجود محصولات زیاد است. در این میان، سیستم های آموزشی موسسات و مدارس دارای ساده ترین طراحی در نظر گرفته می شوند. در این مقاله به بررسی بهترین محصولات آموزشی وردپرس پرداختیم و ویژگی های هر یک از آنها را بررسی کردیم، اما باید به خاطر داشته باشید که فرآیند معرفی بهترین محصولات آموزش وردپرس به دوستداران شما در این مقاله از شرکت تابان سیتی خالی است. ترجیحات آنها و هر یک از این محصولات آموزشی جزو بهترین محصولات آموزشی وردپرس هستند و مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما باید با توجه به نیاز و طراحی همراه خود محصول آموزشی مناسب را انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.