نقش تبلیغات در رشد کانال ایتا

۱۹۵ بازديد

 

در دهه گذشته، با افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از جنبه‌های مهم فعالیت‌های اینترنتی جای خود را گسترده کرده است. امروزه اکثر افراد در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار ارتباطی و تبادل اطلاعات، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

ایتا یکی از پیام رسان های بومی می باشد که فعالیتش از سال 1396 رسما شروع شد و توانست توجه میلیون ها نفر را به خود  جلب کند.

شبکه اجتماعی ایتا برای کاربران خود فرصت فرستادن پیام بر بستر متن، صوت و ویدیو و همچنین امکان ایجاد گروه و کانال ایجاد کرده است.

 

اطلاعات عمومی راجع به کانال ایتا

یکی از امکانات این شبکه‌اجتماعی ممکن بودن راه اندازی کانال ایتا بوسیله ممبرها می باشد. کانال ایتا صفحه یا مکانی در ایتا می باشد که به شما تخصیص داده شده که می توانید محتوای مورد نظر خود را در آنجا پست کنید. شما این امکان را دارید در این کانال به تعداد نامحدود پست منتشر کنید. برای راحتی دسترسی سایر ممبرها آدرس یوینکی برای کانالتان ثبت می شود تا افراد به آسانی به کانالتان بپیوندند.

تاسیس کانال در ایتا بدون هزینه است و هر کس می تواند یک یا چند کانال بسازید و در مورد انتخاب موضوع فعالیت کانال نیز محدودیتی ایجاد نشده است.

برای شما این امکان فراهم شده که کانالی در ایتا در زمینه دانش، مهارت و تخصص خود بسازید. این کانال ایتا ممکن است یادداشت ها و نقطه نظرات روزانه شما را شامل شود. همچنین کانال مورد نظر می تواند بر پایه اطلاع رسانی باشد از جمله اطلاع رسانی در زمینه گوشی و تبلیت و لوازم جانبی آنها و مقایسه مدل و قیمت آنها باشد. یا اگر چنانچه کانال آموزشی می باشد به طور مثال در مورد باغبانی یا آموزش بافتنی نوشته و فیلم تولید کنید و در کانال در دسترس عموم قرار دهید. یا شاید یک کانال مشاوره در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید و به دیگر اعضا مشاوره دهید همچون مشاوره تحصیلی یا هر زمینه دیگری.

همچنین فروشندگان می توانند با راه اندازی کانال فروشگاهی، کالاها یا خدمات خود را بفروشند.

همچنین این ظرفیت ایجاد شده که با راه اندازی کانالی عمومی در پیام رسان ایتا به مانند کانال های فیلم پس از افزایش ممبرهایتان  تبلیغات بگیرید و از این راه درآمدزایی کنید.

کانال شما می تواند عمومی و یا خصوصی باشد. کانال عمومی برای همه در دسترس است در صورتی که کانال خصوصی فقط  برای اعضا قابل دسترسی و مشاهده است.

می توانید مطالب را به صورت تصویری، ویدئویی، متنی، صوتی و فرمت های دیگر به کانال ارسال کنید. همچنین می توانید یک یا چند  مدیر را با خود به کانال اختصاص دهید و کانال را به صورت گروهی مدیریت کنید.

 

بالا بردن تعداد اعضای کانال

در صورتی که قصد بالا بردن اعضای کانال در ایتا را دارید از روش های گوناگونی می توانید انجام دهید که یکی از آنها افزودن تعدادی از مخاطبان ذخیره شده در گوشی موبایل شما می باشد. سریع ترین راه برای بالا بردن اعضای کانال خرید ممبر ایتا می باشد.

علاوه بر این، اعضای اجباری را هم می توان به کانال اضافه کرد این شیوه ممبر به این علت که با میل و رضایت خود عضو کانال نمی شود میزان بازدید از پست ها کم و ریزش بالایی دارد اما بعضی از اینها ممکن است تبدیل به بازدید کننده کانال شوند.

به این علت که رشد و ترقی کانال در پیوند با ممبرهای حقیقی و واقعی می باشد توصیه ما اینست که از راه تبلیغ ممبرهای خود را افزایش دهید.

تبلیغات در این پلتفرم راه های متعددی دارد و تبلیغات شیوه ای برای افزایش دادن عضوهای واقعی کانال ایتا هست. همچنین ممبر تضمینی ایتا یکی از راه های مناسب برای افزایش ممبر در این پلتفرم می باشد.

 

چرا باید تولید محتوا را جدی گرفت؟

در حالی که زیاد شدن ممبرها و نیز انجام تبلیغات بسیار مهم است لیکن از آن با اهمیت تر ایجاد محتوای جذاب در کانال است. اعضای جذب شده اگر ببینند که مطالب جذابی در کانال ارسال نمی کنید با سرعت بیشتری کانال را ترک می کنند. بدین معنی که جذابیت پست های شما باعث ماندگاری اعضا در کانال و اشتراک گذاری پست ها با دیگران است. به اشتراک گذاری ، ارسال یا ارسال به دیگران ، علاوه بر افزایش بازدید ایتا، آنها را به دنبال کننده و اعضای کانال شما تبدیل می کند.

ذکر این نکته ضروری است که یک طرح زمان بندی برای ایجاد و اداره کردن مطالب کانال آماده کنید و بطور مرتب در کانال پست قرار دهید. تا بر کاربران هویدا شود که چه زمانی خوب است به کانال سر بزنند تا مطالب مورد نظر را مشاهده کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.