با پمپ کارواش صنعتی و کاربردهای مختلف آن آشنا شوید

۱۶۷ بازديد


شاید شما هم متوجه شده باشید که آب مصرفی در کارواش ها هنگام شست و شوی خودروها بر خلاف جریان آب معمولی بسیار متراکم و فشرده است و فشار زیادی دارد. این مشکل با استفاده از مخازن آب صنعتی که به آنها پمپ خودرو نیز می گویند ممکن می شود. با استفاده از این پمپ ها می توان فرآیند شستشو را بهتر انجام داد. اگرچه این پمپ ها اغلب به عنوان پمپ های کامیون صنعتی شناخته می شوند. اما جالب است بدانید که کاربردهای آن تنها در زمینه شستشوی خودرو خلاصه نمی شود و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف قابل استفاده است.

از جمله کاربردهای این پمپ می توان به شستشوی خودرو، شستشوی محیط، شستشوی قطعات صنعتی و به طور کلی هر مکانی که برای شستشو به فشار آب زیادی نیاز دارد، اشاره کرد. در این مقاله به بررسی دقیق پمپ های کارواش و به طور خاص پمپ های کارواش اینتر می پردازیم و کاربرد آن ها را بررسی می کنیم. با ما بمان.

پمپ کارواش چیست؟

واتر جت یا پمپ کارواش وسیله ای است که برای شستشو و نظافت طراحی و ساخته شده است. این دستگاه در واقع سیستمی متشکل از قسمت های مختلف است که با تزریق انرژی مکانیکی موتور الکتریکی به آب، آن را فشرده و متراکم کرده و از نقطه ای با فشار بسیار بالا رها می کند به طوری که پس از ورود به لوله، اپراتور می تواند دستگاه را کار کند یا فرآیند شستشو با فشار آب سنگین را انجام دهد. در این دستگاه الکتروموتور با پمپ آب جت ترکیب شده و با چرخش پیستون های داخل سیلندر جریانی از آب تحت فشار بالا پمپاژ می شود. به این ترتیب می توان به جریان آب با فشار بالا دست یافت.

کاربرد پمپ خودرو

به طور کلی استفاده از پمپ کارواش برای شستشوی خودروهای با فشار آب زیاد است و این موضوع چندان سخت نیست؛ اما از آنجایی که جت آب کاربردهای زیادی دارد و به شستشوی خودرو محدود نمی شود، برای محیط هایی که نظافت در آنها اولویت دارد و همچنین برای کارخانه ها و عملیاتی که تمیزی قطعات ماشین آلات برای نگهداری آنها بسیار مهم است، می توان فهمید که این دستگاه در اینها خوب است نظافت یک منطقه مهم است.

نکته جالب در هنگام استفاده از این پمپ ها این است که تجهیزات ذکر شده می توانند تمیزی بالاتری را بدون آسیب رساندن به محیط یا دستگاه با فشار آب بالا ارائه دهند. بطور کلی پمپ های کارواش در مواردی مانند کارواش، شستشوی ساختمان و نما، شستشوی محیط کارگاهی و صنعتی، استخر و کارخانه، سالن، پارکینگ، راهرو، بالکن، پشت بام، شستشوی تجهیزات صنعتی و کارگاهی، رسوب زدایی و نظافت عمیق. . و موارد دیگر از آن نیز استفاده می شود.

مزایا و مزایای استفاده از پمپ های کارواش

شلنگ آب نیز به دلیل نوع استفاده از مزایای بسیاری برخوردار است که آن را به بهترین ابزار برای شستشو و نظافت تبدیل می کند. در اینجا به برخی از مزایای این پمپ می پردازیم.

افزایش قابلیت شستشو

پمپ های خودرو به دلیل مزیت جریان آب بیشتر، قدرت بیشتری برای شستشوی محیط یا قطعات به شما می دهند. همانطور که می دانید بسیاری از قطعات در بسیاری از شرکت ها به مواد شیمیایی حساس هستند. پس تنها گزینه آب خالی است. راندمان بسیار بالای این دستگاه پمپ آب بیش از 99 درصد آلودگی و آلودگی را بدون نیاز به مواد شیمیایی از بین می برد.

مصرف آب را کاهش دهید

در عصر حاضر که در عصر کم آبی زندگی می کنیم، باید در مصرف این ماده مهم حساسیت بیشتری داشته باشیم. پمپ های کارواش علاوه بر تامین جریان آب با فشار بالا، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف آب نیز دارند. اگر می خواهید یک منطقه بزرگ یا وسایل زیادی را بشویید، قطعا به هزاران لیتر آب نیاز خواهید داشت. پمپ کارواش با فشرده سازی جریان آب، مصرف این ماده زنده را به طرز جادویی کاهش می دهد.

انواع بنزین کارواش

پمپ های کارواش صنعتی در انواع مختلفی موجود می باشد. مهمترین معیارها در طبقه بندی و قیمت گذاری این دستگاه ها عبارتند از:
https://ni3movie.com/news/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%a2%d9%86-%d8%b1/فشار آب

ظرفیت پمپاژ آب

نوع پمپ

سازنده

نوع کاربرد و وظیفه

ثابت یا سیار

البته اینها همه معیارهای طبقه بندی و ارزیابی پمپ کارواش صنعتی نیست و متغیرهای زیادی می توانند در قیمت نهایی نقش داشته باشند.

آخرین کلمه

آبنما یا پمپ کارواش صنعتی از مهمترین ابزارهای صنعتی در زمینه شستشو و نظافت می باشد. استفاده از این ابزارها به دلیل کاربردها و مزایای بی شماری که ارائه می دهند به یک ضرورت تبدیل شده است و می تواند در دراز مدت تاثیر زیادی در کاهش هزینه یک دستگاه داشته باشد.

مرکز مهندسی بازرگانی آب نیرو تامین کننده انواع تجهیزات صنعتی و کشاورزی و یکی از بزرگترین تامین کنندگان پمپ کارواش صنعتی به ویژه پمپ کارواش اینتر می باشد. این مجموعه با تکیه بر توان متخصصین مجرب خود می تواند در انتخاب و خرید پمپ های کارواش مورد نیاز مشاوره و کمک شایانی به شما ارائه دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.