روشنایی اداری و تجاری

۵۲۷ بازديد


نورپردازی فضاها چیزی است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و طراحان همواره سعی می کنند از عناصر نورپردازی برای تزیین و زیباسازی فضا به بهترین نحو استفاده کنند. همانطور که می دانید نورپردازی در محیط های مختلف با یکدیگر متفاوت است و نیاز به رنگ خاصی از نور دارد، در واقع رنگ ها و انتخاب رنگ منبع نور نقش مهمی در روند طراحی نورپردازی دارند.

یکی از عناصر مورد استفاده در طراحی و نورپردازی فضا، نورپردازی اداری، تجاری و فروشگاهی می باشد که در محیط های مختلف می توان ضمن تامین نور کافی و مناسب برای محیط، فضا را زیبا و یا تزئین کرد. زیاد. می توانید از نور برای بزرگتر یا کوچکتر کردن فضا استفاده کنید. به عنوان مثال در محیط های اداری یا مغازه ها تامین نور محیط باید به گونه ای انجام شود که فضا بزرگتر به نظر برسد، بنابراین استفاده مناسب از نور اداری و تجاری حائز اهمیت است.

تابلوهای اداری و تجاری سایز 60*60

نور عنصری است که استفاده خلاقانه آن می تواند نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما داشته باشد و در این راستا استفاده از نورپردازی اداری و تجاری ثامن در فضاهای رسمی و یا فروشگاه های بزرگ افزایش یافته است.

نورپردازی محیط اداری

روشنایی اداری و تجاری

نورپردازی چراغ اداری روکاردر فضاهای عمومی مانند ادارات و مراکز خرید قوانین و استانداردهای خاص خود را دارد و هر فضا ممکن است به نوع خاصی از نور اداری و تجاری نیاز داشته باشد. از آنجایی که بیشتر فعالیت های اداری در طول روز انجام می شود، نور مصنوعی یک جنبه مکمل است. در ساختمان های تجاری که عرض ساختمان زیاد است، نور طبیعی مستقیم و کافی در قسمت های مرکزی ساختمان وجود ندارد، بنابراین نورپردازی اداری و تجاری در اولویت قرار دارد.

روشنایی اداری و تجاری کرکسی

در محیط اداری می توان نور مصنوعی را در نزدیکی پنجره ها قرار داد تا تفاوت جهت نور مصنوعی و طبیعی را کاهش دهد. مکان هایی که افراد در آن راه می روند و عبور می کنند باید نور ثابت و کافی داشته باشند و 100-150 لوکس برای این مکان ها کافی است. به طور کلی تامین نور 200 تا 300 لوکس در ادارات و فضاهای اداری از طریق انواع چراغ های اداری و تجاری ضروری است و بهتر است نور 500 لوکس روی میز تامین شود البته باید توجه داشته باشید. قرار دادن چراغ های اداری و تجاری به گونه ای که تاثیر مستقیمی بر چشم افراد نداشته باشد.

روش جدید نورپردازی در محیط های اداری و تجاری استفاده از لامپ های خطی است، این لامپ ها در سه نوع روکار، توکار و آویز موجود می باشند، این لامپ ها ظاهری زیبا و مدرن دارند و می توان از آنها به عنوان المان استفاده کرد. هم به عنوان دکوراسیون و هم به عنوان منبع نور مورد استفاده قرار می گیرند، در اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند که به شما امکان می دهند چراغ ها را به هر شکلی که می خواهید تنظیم کنید. چراغ های خطی انتخاب مناسبی برای محیط های اداری هستند زیرا نوری یکنواخت را در تمام فضا پخش می کنند و نوری که تولید می کنند عاری از تابش خیره کننده و لکه های سیاه است. این محصولات دارای دو مدل ال ای دی بوده و بدون نور نوع ال ای دی انرژی کمتری مصرف می کند و مقرون به صرفه است بنابراین برای راهروهای اداری، ساختمان های تجاری و ... مناسب است. می توان به صورت متوالی یا متوالی در شرایط مختلف مانند

روشنایی اداری، تجاری و تجاری

در اتاق های کنفرانس و جلسات اداری تامین نور برای بهتر دیده شدن چهره افراد و نورپردازی میزها مهم است و در این محیط ها تامین نور روی میز کنفرانس با استفاده از چراغ های اداری، تجاری و فروشگاهی با 400 لوکس نیز در این محیط ها بهتر است فضای اطراف مشتریان به روش های مختلف روشن شود، در واقع نور این قسمت ها باید به گونه ای باشد که به شناسایی مکان های رفت و آمد، گفتگو، انتظار کمک کند. و بقیه مردم

روشنایی اداری و تجاری

اهمیت نورپردازی در دفتر

نورپردازی فضای اداری علاوه بر نورپردازی محیط، نقش مهمی در ارائه فضای شرکت یا کسب و کار دارد، بنابراین باید در انتخاب نورپردازی اداری و تجاری توجه زیادی شود.

چراغ های سقفی اداری و تجاری

در ادارات و محیط های کاری هدف اصلی افزایش بهره وری و کارایی است و با استفاده از انواع نورپردازی های اداری و تجاری از روش های مختلف طراحی استفاده می شود همچنین امروزه رضایت کارکنان در محیط های کاری اهمیت زیادی پیدا کرده است بنابراین نورپردازی باید مورد توجه قرار گیرد. او می تواند. بر ادراک بصری و هوشیاری کارکنان تأثیر مثبت دارد، البته باید توجه داشت که استفاده مکرر از روش های نورپردازی می تواند بر رفتار کارکنان تأثیر منفی بگذارد.

لامپ های اداری و تجاری در انواع مختلف با مدل های مختلف تولید می شوند و در داخل از لامپ های مختلفی مانند لامپ های فلورسنت یا لامپ های ال ای دی استفاده می شود و همچنین انواع لامپ های اداری و تجاری را می توان به عنوان لامپ آویز نیز استفاده کرد. لامپ های اداری مدرن، آویز لامپ ها در ارتفاع حدود 60 سانتی متر آویزان شده و ترکیبی از نور مستقیم و غیر مستقیم را بر روی سطح مورد نظر ایجاد می کنند.

نورپردازی سقف اداری و تجاری

وسایل روشنایی اداری و تجاری را می توان به صورت توکار یا روکار نصب کرد و از هر کدام می توان به عنوان آویز استفاده کرد.

چراغ های منحنی برای استفاده اداری و تجاری

سبک اداری و نورپردازی تجاری

توزیع یکنواخت نور برای جلوگیری از تابش خیره کننده

ذخیره انرژی

بدون نور آزار دهنده

زیبا و زیبا

تعداد چراغ های متفاوتی دارد

اشکال و اندازه های مختلف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.