پرینتر لیزری چهار رنگ HP 283fdw

۲۶۶ بازديد


به جرات می توان گفت پرینتر لیزری چهار رنگ HP 283fdv یکی از پرطرفدارترین پرینترهای موجود در بازار است و محبوبیت این چاپگر تنها به دلیل قیمت و اندازه پایین آن نیست، این چاپگر یکی از کم صداترین و کم صداترین پرینترهای موجود در بازار است. سریعترین پرینترها .

ابعاد چاپگر لیزری 4 رنگ HP 283fdw

ابعاد این چاپگر (420*421.7*334.1) می باشد. اگر به دنبال چاپگری با کارایی بالا و قیمت بسیار مناسب هستید، چاپگر لیزری چهار رنگ HP 283fdw را به شما پیشنهاد می کنیم که تمامی این ویژگی ها را دارد.

این یک چاپگر لیزری رنگی همه کاره آوافرهنگ است که می تواند در یک دستگاه چاپ، اسکن، کپی و فکس را انجام دهد. اسکن، کپی و فکس با استفاده از اسکنر تخت و ADF انجام می شود. هر کدام از آنها می توانند متن رنگی و سیاه و سفید را روی کاغذ بنویسند.

همچنین ابعاد بسیار خوبی دارد و می توان گفت این چاپگر کم صداترین چاپگر ایران است.

در ادامه به ویژگی های این چاپگر می پردازیم.

پرینتر لیزری چهار رنگ HP 283fdw یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات برند خوش نام و شناخته شده اچ پی با قیمت خرید می باشد.

این پرینتر رنگی یکی از پرفروش ترین پرینترهای چندکاره تولید شده توسط شرکت بزرگ HP به شمار می رود که مجهز به چهار برنامه مختلف برای چاپ، اسکن، کپی و فکس بر اساس فناوری چاپ لیزری است و هنگام خرید آن، در واقع چهار برنامه وجود دارد. دستگاه ها در یک محیط متفاوت عمل می کنند. شما حق انتخاب دارید و نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

تکراری

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی پرینتر لیزری رنگی چهار طرفه HP 283fdw کپی است که به دو صورت رنگی و سیاه و سفید با سرعت 21 صفحه در دقیقه کپی می شود. این سرعت با وضوح زیر 600*600 dpi و با بزرگنمایی 25% تا 400% می باشد.

اسکنر

این چاپگر چند منظوره مجهز به یک اسکنر تخت و یک ADF است و اسناد و تصاویر سیاه و سفید و سیاه و سفید را با فناوری CIS با وضوح نوری 300 dpi اسکن می کند. در نهایت، صفحات اسکن شده را با فرمت های JPG، RAW (BMP)، PNG، TIFF، PDF در کامپیوتر یا لپ تاپ شما ذخیره می کند.

فکس

چهارمین عملکرد پرینتر لیزری چهار رنگ HP 283fdw فکس است که اسناد در اندازه A4 را با سرعت 33.6 کیلوبیت بر ثانیه ارسال و دریافت می کند. حافظه 1300 صفحه ای این دستگاه فکس می تواند تا 120 شماره تلفن را ذخیره کند.

از طرفی چاپگر لیزری چهار رنگ HP 283fdw از کارتریج های فابریک پشتیبانی می کند که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

خبر خوب برای شما این است که می توانید کارتریج های با کیفیتی را که از فروشگاه اینترنتی تک اچ پی تهیه می کنید دوباره پر کنید و در خرید کارتریج های جدید صرفه جویی کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.