طرز تهیه پای مرغ بدون نمک و مقوی

۲۸۴ بازديد


مصرف پای مرغ به افزایش طبیعی کلاژن بدن کمک می کند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید پای مرغ برای تسریع بهبود زخم و کاهش درد مفاصل مفید است.

دستور تهیه کانانکووا ساده و یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین غذاهاست که می توانید به راحتی آن را تهیه و بسته بندی کنید و برای تهیه سوپ و خورش استفاده کنید و از خواص آن بهره مند شوید. پای مرغ حاوی آلبومین است که به طور موثر زخم ها، سوختگی ها و زخم بستر را التیام می بخشد. اگر کمر درد و دیسک کمر دارید، حتما از پای مرغ استفاده کنید زیرا کمردرد را تسکین می دهد. با پارت نیوز همراه باشید.

مواد لازم برای آشپزی پای مرغ

1 بسته پای مرغ

3 برگ معطر

1 هویج

راه آهن SU Ola 1

1 عدد پیاز

سیر 3 حبه

به میزان لازم بچسبانید

چگونه پای مرغ را بدون بوی جهم درست کنیم

مرحله اول

ابتدا پای مرغ را خوب بشویید و ناخن ها را با قیچی ببرید. در قابلمه ای آب را بجوشانید و 10 دقیقه بگذارید تا بجوشد و سیاهی پای مرغ بیرون بیاید. سپس پای مرغ را آبکش کنید. می توانید ساق پای مرغ را پوست بگیرید، اما اگر می خواهید آبگوشت درست کنید این کار را نکنید.

فاز دوم

پاهای مرغ را در یک قابلمه بزرگ قرار دهید و به اندازه ای آب اضافه کنید که روی پای مرغ را بپوشاند. سپس نمک، برگ بو، پیاز و سیر خرد شده را در صورت تمایل کمی بیشتر اضافه کنید و هم بزنید. سپس آن را روی اجاق قرار دهید و به مدت 14 ساعت روی حرارت ملایم بپزید.

سطح سوم

هر چه این مواد بیشتر پخته شوند، کلسیم و مواد معدنی بیشتری از پای مرغ استخراج می شود. سپس می توانید پای مرغ را مزه دار کنید و از آب آن برای تهیه سوپ استفاده کنید. اگر می خواهید بلافاصله این عصاره را بخورید، می توانید برگ بو را جدا کرده و گوشت را از پای مرغ جدا کنید و استخوان ها را دور بریزید و با آبلیمو میل کنید. آش رشته مرغ برای سرماخوردگی یکی دیگر از سوپ های خوشمزه این روزهاست.

نکات کلیدی برای تهیه پای مرغ

می توانید این عصاره ها را در یک شیشه ریخته و در یخچال نگهداری کنید.

اضافه کردن پاستا اختیاری است، اما می توانید سیب زمینی خرد شده را نیز اضافه کنید.

بوی پای مرغ.

در صورت تمایل می توانید در ابتدا کمی آبلیمو اضافه کنید تا بوی بدی نگیرد.

پختن پای مرغ تقریباً خیلی طول می کشد تا آبگوشت بهتری به شما بدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.