وسیله سریع برای حل یک مشکل با مسجد جمیرا دبی این است

۳۳۲ بازديد

 

شهر دبی با توجه به جاذبههای گردشگری و توریستی متنوع، هر ساله میزبان گردشگران بیشماری از سراسر جهان است. اکثر گردشگران برای سفرهای لوکس این منطقه و این ساحل را انتخاب می کنند. حالا ممکن است بپرسید در میان سواحل دبی برای تفریحات دبی چرا باید ساحل الصفوح را انتخاب کنیم؟ این شهربازی محیط مناسبی برای تفریح خانوادگی و دوستانه دارد، پیشنهاد می کنیم اگر در ماه هایی به دبی می روید که این شهربازی برقرار است بازدید از آن را از دست ندهید. در این فرودگاه، هیچگونه نگرانی از بابت مواد غذایی و خوراکی نخواهید داشت چرا که طیف گسترده و متنوعی از انواع رستورانها و فروشگاههای مواد غذایی در این فرودگاه وجود دارد که انواع غذاها، فست فودها و خوراکیهای مختلف و مربوط به کشورهای مختلف را میتوانید در این قسمت تهیه کنید. در اینجا گرد هم آمده اند، در سلطنت فانتزی مادر و پدرها هم می توانند در کنار فرزندانشان باشند و آن ها را تشویق به انجام فعالیت هایی کنند که جنبه ی آموزشی و پرورشی برای آن ها دارد. این بنا در سال۱۷۸۷، حدود ۲۰۰ سال پیش، به عنوان محل سلطنت و یک قلعه دفاعی ساخته شد، سپس بازسازی شد و در نهایت در سال ۱۹۷۱ با عنوان موزه دبی افتتاح شد تا تاریخ دبی و میراث اصلی آن را به نمایش گذارد.

برای آشنایی بیشتر با این طبقات باید بگوییم که در طبقه اول با کانترهای چکینگ مسافران و باجه رزرو هتلها روبهرو خواهید شد، در طبقه بعدی مسافران میتوانند با آرامش خاطر سوار هواپیما شوند، در طبقه سوم نیز که بیشتر برای رفاه حال مسافران ساخته شده، میتوانید از رستوران، فودکورت و بازیهای ویدئویی استفاده کنید و لذت ببرید و در نهایت طبقه چهارم، تمامی امکانات برای پروازهای ورودی مسافران را فراهم کرده است. این پارک تفریحی به دنبال این است که که در پی این همه تلاش در تمامی این سالها " مقصد نهایی گردشگری بین المللی " را از آن خود کند و مردم را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند و کاملا موفق هم شده است . در این منطقه توسط یک تکنولوژی پیشرفته موفق شده اند تا آب خلیج فارس را به درون خشکی منتقل کنند. در این قسمت از مجموعه، ربات دایناسورها و ترنهای هوایی قرار دارند که مالکیت فکری آنها متعلق به شرکت آی ام جی است. شهربازی آی ام جی توسط شرکت الیاس و مصطفی گلهداری (IMG) ساخته شده و بخشی از پروژه شهر عرب و دبیلند است که بهدنبال بحران مالی سال ۲۰۰۸ متوقف شد. پارک تفریحی IMG که توسط الیاس و مصطفی گلهداری (IMG) ساخته شده است بخشی از پروژه شهر عرب و دبی لند است که پس از بحران مالی سال 2008 متوقف شد. از بین آنها میتوانیم به آبشار دبی مال اشاره کنیم. این سرسره را به افراد شجاع و مشتاق آدرنالین پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد می کنیم فودکورت مجموعه را نیز از دست ندهید. برای رفتن به بالن سواری به شما پیشنهاد میکنیم که صبح زود در هوای خنک این کار را بکنید تا لذت بیشتری را تجربه کنید و گرمای ظهر شما را کلافه نکند. الممزر در وسعتی بیش از 106 هکتار شامل سه استخر خیره کننده است که خانوادهها میتوانند به جای غلتیدن در شن و ماسه ساحل در آنها خنک شوند.

بیش از ۱۳ میلیون فوت مربع (معادل به اندازه بیش از ۵۰ میدان فوتبال)، مساحت کل داخلی داخلی ۵٫۹ میلیون فوت مربع (۵۵ هکتار) و فضای اجاره ای ۳٫۷۷ میلیون فوت مربع (۳۵ هکتار) تقریبا به اندازه مرکز خرید وست ادموند (واقع در کانادا) است. در ابتدا پیش بینی شد مساحت آن 14000 هکتار و گنجایش سالانه بین 12 تا 13 میلیون تن بار و 160 تا 260 میلیون مسافر را داشته باشد. چراکه در سال 2017، DXB حدود 88 میلیون مسافر و 2.65 میلیون تن بار را جابجا و 409493 جابجایی هواپیما را ثبت کرد.فرودگاه DXB همچنین سریعترین فرودگاه جهان است که در حال حاضر تعداد مسافران را هر چهار سال دو برابر میکند. در هر منطقه گردشگران میتوانند با شخصیتهای فیلمها و کارتونهای محبوب خود عکس بگیرند و خود را در فضای هیجانانگیز کارتونها و سریالهای تخیلی احساس کنند. پارکینگ رایگان آی ام جی ظرفیت بالایی دارد.- صندوق امانات برای نگهداری وسایل گردشگران در مجموعه در نظر گرفته شده است که با توجه به ابعاد، قیمتهایی متفاوت دارند.- دستگاههای خودپرداز در ورودی اصلی و در مجاورت صندوقهای امانات در بولوار آی ام جی و در لابی ورودی پارک قرار گرفتهاند.- در این مجموعه مرکز کمکهای اولیه در بخش دره گمشده آماده پاسخگویی و خدمترسانی به بازدیدکنندگان است. محبوب ترین وسایل سواری این پارک مرد عنکبوتی، ابر قهرمان مارول، مرد آهنی، هالک و انتقامجویان است. یکی از قدیمی ترین و همچنین مدرن ترین پارک آبی در دبی است که با بیش از 30 وسیله بسیار جذاب برای بازی و سرگرمی شما وجود دارد. قسمتی از این بخش به عنوان هتل تسخیر شده و در سایر قسمتها، فروشگاه و رستوران قرار دارد که مراجعه کنندگان میتوانند از آنها استفاده کنند. دبی دارای مجموعه ای از هیجان انگیز ترین شهربازی های سرپوشیده و روباز است که میتوانند هر فردی را با هر سنی به خود جذب کنند.

اسکی دبی یکی از بزرگ ترین جاذبههای توریستی در امارات متحده عربی به شمار می رود که بازدید کنندگان می توانند در آن به انجام فعالیتهایی چون اسکی، اسنوبورد، سورتمه و یا پرتاب توپهای برفی در پارک برف بپردازند. بهرهمندی از زمین تنیس، زمین گلف، سالن بدنسازی، استخر روباز و سر پوشیده، سونا، استخر کودکان، اسکی، لاندری، کلابهای شبانه، صرافی و … به طور کلی در پارک تفریحی آی ام جی از وسایل بازی فوق مدرن استفاده شده است و علاقهمندان مجذوب این فضای منحصر به فرد میشوند.گردشگرانی که تور لحظه آخری دبی را انتخاب میکنند از ترنهای هوایی و سایر وسایل تفریحی این پارک خاطرات فراموشنشدنی خواهند داشت. سفر به دبی تجربهای فراموشنشدنی از انواع تفریحهای مختلف، سرگرمیهای جالب، خرید و گشتوگذار است. گفتنی است تجهیزات صوتی و تصویری که در بخشهای مختلف برای بازیهای متنوع این پارک تعبیه شدهاند همگی از بالاترین کیفیت ممکن برخوردارند و همین موجب خلق تجربهای بینظیر از حضور در پارک واقعیت مجازی دبی شده است. جهت خرید کالاهای صوتی و تصویری می توانید به خیابان الفهیدی که یک شاخه از بازار سنتی دبی است مراجعه کنید. این مرکز خرید دارای مرکز سرگرمی برای کودکان نیز می باشد. در وسایل موجود در این مرکز تفریحی از برترین تکنولوژی های روز بهره برده اند و حدود ۱۰۰ وسیله ی جالب و مدرن برای سرگرمی همه ی سنین در فابی لند وجود دارد. کودکان و نوجوانان می توانند هر روز از 10صبح تا 6 عصر، با مراجعه به بخشهای مختلف لگو لند، راندن ماشین های لگویی را بیاموزند، با تیم غواصان به ماجراجویی زیر آب بپردازند، یک قایق را هدایت کنند، با هواپیمای مخصوص پرواز کرده و تجربیات هیجان انگیز و جذابی کسب نمایند. زمین بازی کودکان بهترین مکان برای تفریحات دبی برای کودکان است که هر چه میخواهند بازی کنند و نگران چیزی نباشند. کودکان به همراه والدین یا گروه های مدرسه ای می توانند به این مرکز مراجعه کنند و ساعاتی شاد را در کنار هم سن و سالانشان بگذرانند، اگر فرزندی به این سن و سال دارید این مکان در دبی بهترین جا برای تفریح و سرگرمی آن ها است.

در کنار سرگرمی های هیجان انگیز پارک آبی لگولند دبی همچون Splash Safari و Jocker Soaker اینجا می توانید برای خودتان قایق بسازید و یک تجربه شاد و باور نکردنی را داشته باشید. به گذشته برگردید و شاهد دنیای گمشده دایناسورهای ماقبل تاریخ در دره گمشده باشید. دنیای گمشده دایناسورهای ماقبل تاریخ در منطقه 65 هکتاری دره گمشده منتظر میهمانان خود است. مراکز و مناطق تفریحی دبی با توجه به موقعیت استراتژیک آن در دنیای توریسم، اغلب جزو بهترینهای دنیا به شمار میروند. این شهربازی دارای ترن های هوایی جذاب و وسایل بازی مهیج دیگر است و یک سری فروشگاه جالب و رستوران های قابل توجه را در خود جای داده است و یک مجموعه سینمایی بزرگ هم دارد. هتل نووتل ورلد ترید سنتر یک هتل ۴ ستاره لوکس است که پیاده کمتر از ۵ دقیقه تا ایستگاه مترو مرکز تجارت جهانی (خط قرمز) فاصله دارد. یا می توانید در مغازه و فروشگاه فراری ورلد قدری سوغات بخرید و غذای خود را در رستوران ایتالیایی آن صرف کنید. برای کسانی که دنبال آدرنالین بالا هستند، دنیای فراری بینهایت هیجانانگیز خواهد بود. در فراری ورلد مجموعه ای از تفریحات خاص، سواری های متفاوت و البته رستوران و استراحتگاه وجود دارد تا روزی هیجان انگیز و کامل را برای شما رقم بزند. شهربازی آی ام جی ورلد ادونچر دبی در بزرگراه شیخ زاید دبی واقع شده است. ساخت فرودگاه دبی زمانی توسط حاکم دبی، شیخ راشد بن سعید آل مکتوم، در سال 1959 دستور داده شد تا به طور رسمی در سال 1960 افتتاح شود تا بتواند هواپیماهای داگلاس دی سی-3 را در یک باند به طول 1800 متر ساخته شده بود. سرآشپزهای این رستوران دستور العمل های غذاهای هندی را با بهترین شک ممکن استفاده کرده و غذاهای گیاهی و غیر گیاهی بی نظیری خلق می کنند.

باید به اطلاع شما برسانیم که اگر قصد بازدید از کل مجموعه لگولند را دارید، ممکن است زمان کافی برای بازدید از پارک آبی لگولند نداشته باشید. بزرگترین انگشتر طلای جهان در آن زمان برای صاحبش ۵۴۷ هزار دلار هزینه داشت. بازار طلای دیره دبی. جواهرات بوتیک کانز در بازار طلای دبی نه تنها میتواند از طیف گستردهای از جواهرات به خود ببالد. شهربازی آی ام جی دبی یکی از بزرگترین پارکهای موضوعی سرپوشیده دنیا بهحساب میآید که لقب «دنیای ماجراجویی» را به خود اختصاص داده است. پارک IMG دبی به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین جاذبههای گردشگری امارات متحده عربی شناخته میشود که در کنار امکانات تفریحی متنوع و سرگرمیهای مهیج، خدمات رفاهی مختلفی را به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. اگر برای ویزای دبی اقدام کردهاید و قصد سفر اقتصادی به دبی و اقامت در جمیرا را دارید، رودا بیچ یکی از بهترین اقامتگاههای مقرونبهصرفه با امکانات و تسهیلات رفاهی مناسب محسوب میشود. در جمیرا اوپن بیچ (ساحل آزاد دبی) حتی یک کتابخانه و تعداد زیادی کیوسک مطبوعاتی وجود دارد که با وجود آنها وقتی در حال لذت بردن از اوقات فراغت خود زیر نور خورشید هستید، هیچ وقت با کمبود روزنامه و مجله مواجه نمی شوید. چون همانطور که گفتیم این هتل در پالم جمیرا قرار دارد و میتوانید تفریحات جالب و مفرحی را در پالم جمیرا تجربه نمایید. نزدیکترین ایستگاه به این بازار، ایستگاه مرکز خرید امارات است که حدود ۳ کیلومتر با بازار مدینه جمیرا فاصله دارد. شگفتیها و ماجراهای زیرآبی در جزیره پالم جمیرا تمامی ندارد.

مراکز خرید اوت لت دبی در کجا قرار دارند؟ این مجموعه در تمامی روز های سال فعالیت دارد و قابل ذکر است که ساعات فعالیت آن شنبه تا چهارشنبه از 12 ظهر تا 9 شب و پنجشنبه و جمعه از 12 ظهر تا 10 شب می باشد که قابل ذکر است این ساعات در برخی روزهای شلوغ و اعیاد ممکن است متغیر باشند. البته این ساعتها ممکن است در روزهای مختلف و به مناسبتهای مختلف تغییر کند، مانند تعطیلات عید فطر. ساعت کاری پارک IMG دبی از شنبه تا چهارشنبه از 12 ظهر تا 9 شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از 12 ظهر تا 10 شب بوده که این ساعتها ممکن است در روزهای مختلف سال و با توجه به مناسبتهای گوناگون از قبیل تعطیلات عید فطر تغییر کند. این مجموعه رویایی در تمام روزهای سال باز بوده و گردشگران با اخذ ویزای دبی، میتوانند با سفر به این شهر مدرن از پارک IMG دبی بازدید کرده و لحظات خاطرهانگیزی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنند. زیرا قیمت آن ها کمتر از 30 درهم بوده که همین موضوع باعث شده تا به یک بازار عالی برای خرید سوغات گردشگران و شهروندان تبدیل شود. همانند دیگر قسمت های با رفتن به این بخش همچنین می توانید برای استراحت از قسمت رستوران و کافه و برای خرید از فروشگاه های آنجا استفاده نمایید. همچنین از شما میخواهیم که اگر تجربه حضور در مسجد جمیرا دبی را داشتهاید، تجربه و نظر خود را راجعبه این بنای باستانی و مذهبی برای ما و مخاطبانمان بنویسید تا دیدگاهی روشنتر و دقیقتر از این جاذبه دیدنی در اختیارمان قرار گیرد.

البته در منطقه تاریخی جمیرا نیز می توانید خانه های تاریخی و گنجینه های ارزشمند را ببینید. البته برخی از هتل های دبی امکاناتی دارد که با تهیه تور دبی هتل 5 ستاره هم خودتان و هم فرزندتان ساعت ها سرگرم می شوید و لذت می برید. یکی از ترنهای هوایی دره گمشده با سرعت 100 کیلومتر در ساعت حرکت میکند و از پر سرعتترین قطارهای تفریحی است. سرعت حرکت این ترن 70 کیلومتر در ساعت است. در این مجموعه همچنین می توانید از مغازه های مختلف استافده کنید و خریدهایتان در رابطه با شخصیت های موجود در مجموعه به انجام برسانید و همچنین از سینمای بزرگی نیز که در انجا ساخته شده است نیز استفاده نمایید. توجه به قوانین سواحل دبی بسیار مهم است و توریستها موظف هستند آنها را بدانند و به آنها عمل کنند، پس به نکاتی که در رابطه با هر ساحل بیان میشود توجه کنید. بازی های مدرن و سنتی هر دو وجود دارند، انواع بازی های ویدئویی، چرخ و فلک و بشقاب پرنده های کوچک و … این پارک بزرگترین پارک موضوعی جهان است که از چهار پارک کوچک لگولند دبی، پارک آبی لگولند، موشن گیت دبی و پارک بالیوود و ریورلند دبی تشکیل شده است که با ورود به این مجتمع میتوانید به هر چهار بخش آن دسترسی داشته باشید.

ورود به این مجموعه و تهیهی بلیط آن به معنی تایید برخی قوانین و مقرراتی است که برای حفاظت از بازدیدکنندگان و حفظ امنیت این مجموعه در نظر گرفته شده است. این کروکودیل که به پادشاه کروکودیل معروف است، ۵ متر طول دارد و یکی از بزرگترین خزندگان در منطقه حفاظت شده کوئینزلند استرالیا بوده است که اکنون در آکواریوم دبی و در باغ وحش زیر دریا دبی اقامت دارد. در طبقهی دوم نیز باغ وحش زیرآبی قرار دارد. طول مسیر آن 360 متر است و در ارتفاع 22 متری قرار دارد. دومین ترن هوایی دنیای گمشده دایناسورها یک دایره 30 درجه در طول مسیر دارد و در داخل ساختمان پارک است. هزینه چتربازی به نوع آن بستگی دارد. اتوبوسهایی هم وجود دارند که از دبی به یاس میروند، اما بستگی به این دارد که کجا هستید و ممکن است سفر با اتوبوس چندان راحت نباشد. ساحل جمیرا دبی (JBR)(الجمیرا دبی) یکی از بهترین سواحل دنیا است که در بین گردشگران و ساکنین دبی محبوبیت زیادی دارد. نخل جمیرا The Palm Jumeirah از جزیرههای نخلی دبی است که نمای آن از بالا به شکل نخلی بزرگ دیده میشود. به طور کلی سرسرههای غولپیکر، آکواریومها و بخش کوسهها از محبوبترین قسمتهای پارک آبی آتلانتیس دبی هستند و توصیه میشود حتما از آنها دیدن کنید. طراحی غرفه کویت بسیار منحصر به فرد بوده و شما مجاز هستید از عرشه این کشتی نیز دیدن فرمایید. اصلا پیچهای ترسناک ندارد و چرخش حول محور مشخص از ویژگیهای اصلی آن است. PAPER ARABIA 2023 دوباره روی کار آمده است تا تحول الگوی صنعت را در چند سال گذشته با محصولات جدید و فرآیندهای نوآورانه متمرکز بر پیشنهادات تجاری پایدار، سلامت محور و سازگار با محیط زیست منعکس کند. پارکی موضوعای هالیوودی دارد که با الهام از چندین اثر ماندگار این صنعت ساختهشده و فضای هیجانانگیزی را به بازدیدکنندگان خود هدیه میدهد.

در ساخت این مسجد از معماری ایرانی الهام گرفته شده و نمای بیرونی و داخلی آن رنگارنگ است. ظرافت و زیبایی طراحیها و نقوش دیوارههای مسجد حتی برای غیر مسلمانان هم جذاب است. در این پارک زمین های برای بازی تنیس، والیبال و بسکتبال وجود دارد. در این سالن امکان استفاده از نور طبیعی آفتاب وجود دارد که می توانید داخل استخر و در حین شنا از آن لذت ببرید. تم این مجموعه از مارول، ماجراجویی در دنیای دایناسورها و دره گمشده، کارتون نتورک و بلوار آی ام جی تشکیل شده است که فضای دیدنی و رویایی را در کنار هم بهوجود آوردهاند. این مجموعه زیبا دارای چهار بخش کارتون نتورک، مارول، ماجراجویی دایناسور و دره گمشده و بلوار آی ام جی بوده که با تمهای الهام گرفته از شخصیتها و کاراکترهای محبوب کارتونی مورد توجه بسیاری از کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان قرار گرفتهاند. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از مردم لذت کافی را از سفر به دبی نبرند؛ در این مقاله از مجله گردشگری پرشین هتل قصد داریم شما را با تفریحات رایگان دبی آشنا کنیم تا پس از رزرو تور دبی و مراجعه به شهر دبی و یا رزرو بهترین هتل دبی، تفریحات رایگان را هم در لیست برنامه های سفر خود جای دهید. اگر به دنبال تفریحات هیجان انگیزی هستی که قدری خودتو تخلیه کنی و سر حال برگردی با ما همراه باش تا تفریحات لذت بخشی را که میتوانید در دبی تجربه کنید، به شما معرفی کنیم. یکی دیگر از مهیج ترین تفریحاتی که در دبی می توانید از آن استفاده نمایید رفتن به این سرزمین می باشد و می توانید ماجراجویی بسیار هیجان انگیزی را تجربه نمایید.

این مرکز خرید یکی از مهم ترین بازارهای دبی به شمار می آید. 5. در صورت خرید آنلاین ، بلیط قابل استرداد نیست . قیمت بلیط آکواریوم دبی بسته به خدمات ارائه شده؛ متفاوت خواهد بود. آکواریوم دبی برای تفریح کودکان مناسب است؟ دقت کنید که بهترین کارت برای تردد در شبکه مترو دبی، کارت نقرهای بوده و مقرونبهصرفه است. قاره پیما همواره در تلاش از بهترین - ارزانترین و کمترین قیمت ویزای دبی را برای مسافران خود فراهم نمایند . در مجموع، IMG دبی یک مرکز خرید و تفریح مدرن است که بسیاری از بازدید کنندگان خود را با تجربه های جذاب در دنیای فضایی ساحرهکننده خود دوام داده است. این شهربازی موضوعی دبی در مدت کمی توانسته علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جذب کند. این شهربازی ها علاوه بر تنوع بسیاری که در وسایل بازی خود دارند، از بزرگترین شهربازی های دنیا نیز به شمار میروند. ناحیه مارول دارای ۶ فروشگاه با تنوع بالا می باشد که تنوع بالایی از محصولات را در خود جای داده اند. با ۱۸۵ فروشگاه، تنوع کالاهای ارائه شده در بازار نایف زیاد است. در این پارک که یک میلیارد دلار هزینه برجای گذاشته است؛ تمام خاطرات کودکیتان زنده میشود و لحظات نوستالژیکی را خواهید داشت. این مجموعه ساخته شده توسط شرکت الیاس و مصطفی گله داری می باشد که در حال حاظر دارای ارزشی در حدود 3.5 میلیارد درهم می باشد که در سال 2016 فعالیت های رسمی خود را در دبی آغاز نموده است. این ساحل ، توسط شرکت مراس (Meraas)، ساخته شده است.

مالکیت فکری این قسمت منحصرا متعلق به شرکت آی ام جی است. در این شهربازی شخصیت های کارتونی را می بینید که توسط کمپانی مارول (Marvel) و شبکه کارتون نتورک (Cartoon Network) به دنیا معرفی شده اند و از محبوبیت زیادی برخوردارند. در نتیجه اگر قصد بازدید از ساحل الصفوح را دارید، حتماً خوراکی و تجهیزات همراه خود بیاورید. این ساحل گزینه مناسبی برای شنا است. این ساحل در حاشیه شهر و نزدیکی مراکز خرید لوکس دبی قرار دارد. این مرکز در دبی مال قرار دارد و می توانید از دیگر جاذبه های این مرکز خرید هم استفاده نمایید. با وجود اینکه این پارک آبی یکی از پارک های آبی سرباز دبی است، اما با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا دمای داخل پارک را در تمام فصول سال کاملا متعادل نگه می دارد. آیا دوست دارید در طول روز هم بازی و تفریح کنید اما آفتاب گرم و سوازان دبی جلوی شما را می گیرد؟ 1. معمولا پروسه صدور ویزای تحصیلی آمریکا چه مدت طول می کشد؟ در این صورت میتوانید نام ویزای کشور مورد نظر را در سایت جستجو کرده و برای صدور آن اقدام کنید. توجه داشته باشید قاره پیما به عنوان درخواست دهنده ویزای دبی به اداره جوازات امارات می باشد و صادر کننده ویزا نمی باشد و هیچ تضمینی برای صدور ویزای دبی قابل ارائه نمی باشد . آکواریوم لاست چمبرز دبی :: آتلانتیس شهری گمشده است که هزاران سال پیش زیر آب غرق شد و کسی آن را پیدا نمیکرد تا اینکه پس از سال ها این شهر را پیدا کردند.اگر با تور دبی سفر کرده باشید میدانید که امروزه این شهر گمشده تبدیل به یک آکواریوم بزرگ شده است که محل زندگی هزاران گونه جانوران دریایی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.