نسخه آزمایشی MIUI 15 برای Xiaomi 13 منتشر شد

۳۵۵ بازديد


بر اساس گزارشی که در وب سایت رابط کاربری شیائومی منتشر شده است، گوشی شیائومی 13 نسخه نهایی رابط کاربری MIUI 15 را به صورت آزمایشی دریافت کرده است. این در حالی است که شیائومی توسعه MIUI 14 را برای برخی از تلفن های خود در هفته گذشته متوقف کرد. با کازمادیو همراه باشید.

شیائومی در حال حاضر در حال آزمایش بیلد MIUI-V15.0.0.1.UMCCNXM برای Xiaomi 13 است. این به روز رسانی تجربه کاربر را بهینه می کند و برخی از مشکلات را برطرف می کند. تست رابط کاربری MIUI 15 بر اساس سیستم عامل اندروید 14 برای گوشی شیائومی 13 آغاز شده است.

MIUI 15 بر اساس سیستم عامل اندروید 14 توسعه یافته است و احتمالا در آینده نزدیک به طور کامل رونمایی خواهد شد. گوگل این هفته اندروید 14 را در دسترس قرار خواهد داد. اخبار تکنولوژی . با انتشار عمومی اندروید 14، توسعه MIUI 15 بر اساس این سیستم عامل آغاز خواهد شد. MIUI 15 دارای ویژگی های امنیتی جدید و بهبود عملکرد خواهد بود.
0
به گفته شیائومی، رابط کاربری MIUI 15 زمان راه اندازی اپلیکیشن را کاهش می دهد و ثبت نام را آسان می کند. ظاهراً نسخه آزمایشی MIUI 15 برای Xiaomi 13 Ultra و Redmi K60 Pro در دسترس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.