دارایی برای دبی مال باید داشته باشد

۳۲۶ بازديد

 

اگر پرواز به ارتفاع را دوست دارید، می توانید از Flying Cup دیدن کنید که یک سکوی تماشا است که مسافران نشسته روی صندلی را به ارتفاع 40 متری می برد تا در آسمان یک لیوان نوشیدنی بنوشند و مناظری 360 درجه از منطقه را تماشا کنند. در ساحل آزاد جمیرا برای راحتی شما در زمان مطالعه، میز و صندلی هم تعبیه شده است. • استعمال دخانیات ممنوع است،اما در بعضی از بخش های پارک آبی آزاد است. همچنین از موقعیتی بسیار عالی برای تماشای بزرگترین چرخ و فلک تماشای دنیا، Ain Dubai (یا چشم دبی) برخوردار است. علاوه بر این، این ساحل میزبان بار معروف سالت برگر است که ساندویچ های خوشمزه واگیو یا مرغ را در فضایی بسیار آرام در فضای باز ارائه میدهد. با وجود این، در این مقاله، ما فهرستی از بهترین کافه ها و رستوران ها در لامر دبی را گردآوری کردهایم تا بتوانید همزمان با لذت بردن از غذاهای خوشمزه و یک شب سرگرمکننده با دوستان و خانواده، انتخابی آسان داشته باشید. ساحل لا مر (La Mer Beach) یکی از جدیدترین سواحل دبی است که به خاطر رستورانها و کافههایش، به ویژه بستنی و خوراکیهای خوشمزه دیگری که میفروشد طرفداران زیادی دارد. قبله : قسمتی که روبروی مکه قرار گرفته است و مسلمانان برای نماز خواندن باید روبه قبله بایستند. در بخش اول راهنمای هزینه سفر به دبی باید نوع ویزا را بررسی کنیم. این ساحل یکی از محبوب ترین سواحل دبی است که دارای محوطه بازی برای کودکان و قطاری که خانواده ها را با پرداخت 10 درهم برای هر نفر برای یک توقف، 15 درهم برای دو توقف و 25 درهم برای یک سفر رفت و برگشت، به طرف بالا و پایین ساحل می برد، می باشد. این قلعه در تاریخ خود به عنوان محل سکونت خانواده حاکم، مقر حکومت، پادگان و زندان بوده است.

Iran training before Nigeria match, Curitiba 09 در ساحل المنظر برای خانواده ها تفریحات فراوانی مهیا شده است که شامل محوطه چمن کاری برای پیک نیک و محوطه بازی کودکان است. اگر به این شهر سفر کردید، پیشنهاد ما به شما این است که در کنار بازدید از جاذبههای گردشگری دبی حتماً به موزه های آن نیز سر بزنید. در سال 1971 و بار دیگر در سال 1995 به طور گسترده بازسازی شد و اکنون موزه برتر شهر است و به عنوانی یکی از معروفترین دیدنیهای دبی شناخته میشود. جمیرا اوپن بیچ یک ساحل معروف و شناخته شده مخصوصا به خاطر تمیزی و موقعیت مکانی خوبش است که دقیقا در کنار مرکز خرید مرکاتو با ویلاهای مسکونی نزدیک آن واقع شده است. شما همچنین میتوانید در کنار ساحل شتر سواری کنید، در والیبال ساحلی شرکت کنید و یا با جت اسکی یا ویک بورد به امواج بروید. اینجا یک پارک آبی برای خنک شدن و فرار از گرما وجود دارد و خوب است بدانید که اگر میخواهید مدتی از ساحل خارج شده و فیلم تماشا کنید، میتوانید به سینمای آن بروید. در این منطقه، گالریهایی با مجموعهای از سرامیکها و مبلمان سنتی عربی که در یک برج بادی قرار دارد و بنیاد فرهنگی السرکال را با فروشگاه، کافه، و نمایشگاههای هنری نیز خواهید دید که بسیار معروف هستند و جزو مشهورترین دیدنیهای دبی محسوب میشوند. اسکلت دایناسور مورد نظر در سال 2008 توسط باستان شناسان کشف شده است و از جمله جاذبه های گردشگری دبی مال محسوب می شود. ساختمان اپرای دبی ساختاری بسیار منحصربفرد در حوزه معماری دارد و در عصر خودش یک شاهکار بزرگ محسوب میشود.

سبکی که در ساخت آن به کار گرفته شده است، تلفیقی از معماری شرق و غرب است؛ از این رو، در سبک ساخت آن، عناصری از معماری قبطی، معماری باستانی، بیزانسی و همچنین معماری های آفریقای شمالی دیده می شود. سنجاق های مویی با این سنگ ها و گوشواره های کوچک ساخته شده به شکل توپ زیبا به نظر می رسند. چرا که محصولات وطنی در آن به فروش می رسند. دبی مال (به انگلیسی: The Dubai Mall، به معنی: مرکز خرید دبی) نام بزرگترین مرکز خرید جهان است که در شهر دبی، امارات متحده عربی ساخته شدهاست. این فرودگاه با کد DWC نیز شناخته می شود که واقع در 37 کیلومتری جنوب غربی دبی، شهر جبل علی، کشور امارات متحده عربی قرار دارد. ساحل جبل علی حدود ۳۰ دقیقه با مرکز شهر دبی فاصله داشته و جدیدترین منطقهی تفریحی امارات شناخته میشود. با آگاهی بهتر از گذشته دبی و چگونگی تبدیل آن به یک ابر شهر امروزی، خرید سوغاتی از فروشگاههای موزه دبی تجربهای جذاب و آموزنده خواهد بود. با عبور از مسیر بین دو قصری که در امتداد جاده وجود دارد، می توانید به این ساحل برسید که یک ساحل محبوب خانوادگی به خاطر وجود آبهای کم عمق برای آب بازی کودکان است. این منطقه جدا از سواحل زیبا، مکانی محبوب برای غواصی است.

همینطور جدا از ورزش ها و بازی های آبی که در پارک آبی ساحل لامر وجود داشته، یک سینما هم در آن وجود دارد. جدا از انواع فروشگاههای لباس، لوازم خانگی و لوازم تزئینی و همچنین رستورانها و کافههای مختلف، در «دبی مال» تفریحات متنوعی نیز وجود دارند که میتوانند شما را بسیار سرگرم کنند. این ساحل بسیار بادخیز است و محبوب بادبادکبازان و کایتسواران است. از مشهورترین رویدادها و جشنوارههای این مرکز خرید میتوان به فستیوال خرید دبی اشاره کرد که هر سال در ماههای ژانویه و فوریه برگزار میشود. آسمان خراش تایپه 101 که زمانی بلند ترین سازه جهان بود، بعد از جون 2007 از نظر معماری؛ بلند ترین سازه دنیا شناخته شد. ساحل سان ست در پشت مرکز خرید سان ست واقع شده است و به نام ساحل ام سوقیم نیز شناخته می شود، تکه کوچکی از بهشت است که در تور دبی میتوانید از آن لذت ببرید. پارک آبی چایملونگ بهشت آبی است که شهربازی آن برخی از شگفت انگیزترین گردش های آبی کشور را دارد. این ساحل را میتوان بهشت گمشده دبی نامید؛ علاوه بر اینکه اکثر مسافران از زیباییهای بیشمار این ساحل غافل میمانند، چراکه با توجه به موقعیت مکانی، انگار در نقطهای مخفی شده است. علاوه بر این 15 سرسره وسایل بازی دیگری از جمله قایقهای خانوادگی، استخر موج، رودخانه خروشان، سرسرههای لولهای و محوطه بازی کودکان نیز در این مجموعه قرار دارد. پارک صفا یکی از قدیمی ترین پارک های شهر دبی است و در سال ۱۹۷۵ میلادی ساخته شده است. ورزش آبی پارو زدن ایستاده که توسط ستاره های تناسب اندام شهر امتحان و آزمایش شده است، یکی از ورزش های آبی برای علاقه مندان در دبی است. این ساحل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته قابل دسترسی است، اما توجه داشته باشید که رفتن به شنا بعد از غروب آفتاب ممنوع است.

برای دسترسی به این پارک آبی شما بایستی به آدرس دبی، جمیرا، ساحل لامرا مراجعه کنید. این ساحل وسیع دارای امکانات عالی برای گردشگران است؛ صندلیهای آفتابگیر فراوان، رستورانها، ناجیان غریق که در مناطقی که برای شنا در نظر گرفته شده گشتزنی میکنند، و اپراتورهای ورزشهای آبی که جت اسکی، اجاره کایاک، پاراسلینگ و قایق سواری را ارائه میدهند. الفهیدی بخش شرقی بر دبی را در امتداد نهر اشغال میکند، و ساختمانهای مرجانی و آهکی در اینجا، که بسیاری از آنها دیوارهایی با برجهای بادگیر دارند، به خوبی حفظ شدهاند. همهی سواحل یا بخشی از محلههای مسکونی لوکس یا ساختمانهای آپارتمانی هستند یا به هتلهای مجلل تعلق دارند. طبیعتا وقتی از هتل های ۲ ستاره دبی صحبت میکنیم، خبری از ساختمانهای لوکس و جذابی که چشمها را خیره میکند، نیست. این قاب عکس فوقالعاده یکی دیگر از جاذبههای دبی است با ارتفاع 150 متر است در میان محلههای قدیمیتر دبی که در اطراف نهر جمع شدهاند و فضای مدرن شهر را در بر میگیرد. دبی اوت لت مال را می توان از بهترین و محبوب ترین انواع مراکز خرید عمده در شهر زیبای دبی دانست. تعدادی از بهترین خطوط ساحلی این شهر بیابانی، به طرفداران آفتاب اجازه می دهند تا منظره های بدون مانعی از خلیج فارس را بدون پرداخت حتی یک ریال، مشاهده کنند. بازار نایف دبی یکی از قدیمی ترین بازار های سنتی دبی در شهر است.

با بهرهگیری از تجهیزات پیشرفته و فناوری روز، سینمای پیست اسکی دبی به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین سینماهای جهان شناخته میشود. برج العرب نام هتلی 7 ستاره محبوب، مشهور و شناخته شده ای می باشد که در شهر دبی در کشور امارات ساخته شده است، که دارای ارتفاع 321 متری بوده و در فاصله 280 متری از دریا و در جزیره مصنوعی کوچکی ساخته شده و هر ساله تعداد بسیار بالایی از گردشگران و توریست ها این مجموعه را برای اقامت خود در حین سفرشان انتخاب می کنند و یا با پرداخت ورودی به داخل انجا رفته و از امکانات موجود در این مجموعه استفاده می کنند. در صورتی که به این شهر زیبای کشور امارات متحده عربی سفر کردهاید؛ به هیچ عنوان تماشای آکواریوم را از دست ندهید. این موزه با معماری منحصر به فردی که دارد، در مساحتی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع ایجاد شده است که نمای اصلی آن به شکل چشم بوده و نماینگر آینده و چشم انداز آینده دبی است. این ساحل که به تازگی ساخته شده داری معماری مدرن و فضای هنری که فضای متفاوتی برای استراحت به دور از جنب و جوش شهر فراهم میکند. ورودی این موزه دارای یک نمایشگاه جذاب از نقشه های قدیمی امارات و دبی است که گسترش عظیمی از این شهر را نشان میدهد که پس از رونق نفت، منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

این موزه در واقع دروازهای است که جهان ۵۰ سال بعد را نمایش میدهد و به توسعه اقتصاد و معماری با استفاده از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده میپردازد که میتواند زندگی ما را در نسلهای آینده به طور چشمگیری بهبود بخشد. معماری به کار رفته در ساخت این مرکز خرید بسیار منحصر به فرد است. حمام کردن در این ساحل با وجود آبهای فیروزهای تمیز لذت غیر قابل وصفی دارد. الممزار با یک پارک ساحلی زیبا که در آن می توانید روی شن ها قدم بزنید و از انواع ورزش های آبی لذت ببرید، یک تجربه ساحلی فوق العاده را در دبی ارائه می دهد. در موزه دبی میتوانید نقشه متعلق به امارات را ببینید که بیانگر تاریخ این کشور از ابتدا تا دوران معاصر است. با وجود بیش از 85 فروشگاه، کافه، رستوران و ورزش ساحلی در این ساحل در حین ریلکس کردن و تمدد اعصاب به هیچ عنوان احساس کسالت نمی کنید. سبک مرکاتو به گونه ایست که گویی در خیابانی لوکس و باکلاس، پر از فروشگاه و بوتیک در حال قدم زدن هستید. ساحل کایت یا کایت بیچ هم یک ساحل عمومی پرطرفدار در دبی است که منطقه وسیعی را به خود اختصاص داده است. این ساحل به دلیل طول بیش از 1.8 کیلومتر، یکی از بزرگترین سواحل دبی است که از Skydive Dubai تا استراحتگاه ساحلی Sheraton Jumeirah در جنوب ادامه می یابد. به طور کل باید بگوییم که این برج در بیشتر تایمها و روزهای سال در هفته باز میباشد و تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران از آن بازدید مینمایند. اگرچه بسیاری از سواحل دبی خصوصی بوده و متعلق به مجتمعهای مسکونی لوکس یا هتلهای تفریحی هستند، اما تعداد زیادی ساحل عمومی دولتی نیز وجود دارد. چرا بازدید از آکواریوم لاست چمبرز دبی پیشنهاد می شود؟

دبی فستیوال سیتی یک مرکز خرید است که همچنین یک تجربه سرگرمی کامل در کنار آب است و فقط 18 دقیقه با ماشین از شرق مرکز شهر فاصله دارد. سیتی سنتر دیره یکی از ۷ سیتی سنتر ماجد الفطیم سازنده و مالک سیتی سنتر دیره است. یکی از ویژگی های بارز این ساحل وسیع، وجود اولین زمین بازی قابل باد کردن (قابل اتساع) در خارج از آسیای شرقی به نام هوا هوا (Hawa Hawa) می باشد که از دو گنبد تلماسه ای با هفت قله به شکل و ارتفاع مختلف برای تفریح و بازی کودکان و بزرگسالان تشکیل شده است. این ساحل همچنین از طریق حمام ها و درختان هوشمند از قدرت ارتباطی بسیار قوی و قدرت دریافت امواج وای فای برخوردار است. چراکه مسلما تجربه سقوط آزاد از سرسره آبی بسیار مرتفع این پارک آبی از آن تجربه هایی است که تا عمر دارید فراموشش نمی کنید. ورود برای عموم آزاد است. ساحل خوب بعدی دبی که استفاده از آن برای عموم آزاد است، ساحل جبل علی می باشد. ساحل آزاد جمیرا یک نمونه بارز از سواحل خانوادگی دبی است که زمین والیبال و مسیر دویدن برای آنهایی دارد که دوست دارند در سفر هم تمرینات روتین تناسب اندام خود را ادامه دهند. در جمیرا اوپن بیچ (ساحل آزاد دبی) حتی یک کتابخانه و تعداد زیادی کیوسک مطبوعاتی وجود دارد که با وجود آنها وقتی در حال لذت بردن از اوقات فراغت خود زیر نور خورشید هستید، هیچ وقت با کمبود روزنامه و مجله مواجه نمی شوید. در مجموعه چرخ و فلک دبی، امکان برگزاری جشن عروسی با تعداد ۱۰ تا ۴,۰۰۰ مهمان وجود دارد. مهم نیست که در کجای دبی اقامت (هتل) دارید، در دبی تعداد زیادی ساحل عمومی برای لذت بردن وجود دارد. جمیرا پابلیک بیچ یا ساحل عمومی جمیرا یکی از معروف ترین سواحل دبی است که در سال 2017 به عنوان یک ساحل مناسب شنا در شب در بین توریست ها و محلی های دبی معرفی شد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.