ارائه سریال + بازیگران پدر گواردیولا تعداد قسمت و زمان پخش

۳۴۸ بازديد


سریال آیه گواردیولا ساخته سعید نعمت الله کارگردان ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی یکی از سریال های ایرانی جدید با بازی مهران مدیری است. سعید نعمت الله را کارگردانی بسیار پیگیر و پخته می دانند. کارگردان سینمای ایران که برادر جان است، عقیق، پشتم تهران، مدینه از جمله آثار او هستند. جالب اینجاست که این سعید نعمت الله بود که فیلمنامه این سریال را نوشت. در ابتدا جواد نوروزبیگی تهیه کننده سریال پدر گواردیولا بود اما در اردیبهشت 1402 پس از استعفای نوروزبیگی اعلام شد که محسن حیدری تهیه کننده این سریال است.

سعید بهارتی فیلمبردار، مصطفی سلطانی مدیر تولید و میثم کیامارتی مدیر صدابرداری دیگر تهیه کنندگان این سریال هستند. این سریال جنجالی ترین است زیرا بازیگران معروفی مانند مهران مدیری، حمید فاروق نژاد، زورا اسکندری، مرجان گلچین، آرش عادل پرور یا آرش ای پی در آن نقش آفرینی می کنند. در ادامه این مقاله سریال پدر گواردیولا، زمان پخش آن، خلاصه داستان، بازیگران و بررسی این سریال ایرانی ارائه شده است.

داستان پدر گواردیولا

لباس پدر گواردیولا

در خلاصه داستان این سریال درباره پدر گواردیولا آمده است که این سریال دراماتیک و اجتماعی درباره خانواده ای است که رابطه آنها با چرخش اتفاقات تغییر می کند و سرنوشت مسیر متفاوتی را برای هر کدام از آنها رقم می زند. سعید نعمت الله درباره موضوع سریال پدر گواردیولا می گوید این سریال درباره مردی است که راه بازگشت به خانواده اش را پیدا می کند. او یک فوتبالیست قدیمی است و در زندگی اش اشتباهاتی انجام داده است.

دانلود سریال پسر گواردیولا

بهترین راه برای کپی رایت یک اثر، خرید آن است. در این زمینه، می توانید یک حساب دسترسی از بلوکی که بلوک در آن منتشر شده است، خریداری کنید.

زمان لیست پدر گواردیولا است

پدر گواردیولا تاریخ پخش سریال را 12 آگوست 1402 اعلام کرد.

سریال پدر گواردیولا روی کدام پلتفرم منتشر می شود؟

این سریال ابتدا قرار بود از پلتفرم فیلمو پخش شود اما اکنون از پلتفرم تماشاخون پخش می شود. همچنین زمان پخش سریال پدر گواریولا هر پنجشنبه ساعت 8 صبح است.

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است؟

این مجموعه در 15 بازی 45 دقیقه ای کامل و منتشر می شود.

بازیکنان سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا به یکی از جنجالی ترین سریال های جدید تبدیل شده که گفته می شد 50 میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه شده است. ساخت مجموعه تلویزیونی «پدر گواردیولا» از پاییز 1400 در مناطق جنوبی تهران آغاز و در تابستان 1401 به پایان رسید. این سریال اولین سری از نمایش خانگی سعید نعمت الله بود. بازیگران. تماشای این فیلم برای کودکان زیر 13 سال توصیه نمی شود. در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال درباره پدر گواردیولا می پردازیم.

مهران مدیری من بیوک هستم

تاریخ تولد: 1346 28 آوریل

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر، کارگردان، مجری، خواننده

واتوتو: فر است د، شیرین

عکس مهران مدری در لیست پدر گواردیولا

مهران مدیری یکی از مشهورترین هنرمندان ایران است. او از معدود افرادی است که بیشتر مردم به او علاقه خاصی دارند. آقای مدیری آخرین فرزند یک خانواده شش نفره است که از هیچ به شهرت رسید.

مهران مدیری از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را در رادیو آغاز کرد و به مدت ۶ سال در رادیو در کستان شب کار کرد. این بازیگر معروف در سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال نوروز ۷۲ به شهرت رسید و سرانجام در سال ۱۳۷۳ در سریال باغ گیلاس بازی کرد که نقش مهمی در این سریال داشت.

جالب است که مهران مدیری 9 بار برنده جایزه حافظ شده است. علاوه بر این، جوایز زیادی وجود دارد که همه آرزوی آنها را دارند. یکی از جالب ترین حقایق در مورد مهران مدیری علاقه زیاد او به مار است. در حال حاضر سریال پدر گواردیولا با مهران مودری ‌ ‌ جدیدترین ها، و جالب است که بر خلاف اکثر از کارهایش، کارگردان این سریال نیست.

حمید فراخانژاد و بعدها اسماعیل

تاریخ تولد: 28 فروردین 1348

لانه پاپان: آبادان

شغل: بازیگر، فیلمنامه نویس

پسر: فرید

عکس حمید فرخ نژاد از سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی است. او و خانواده اش تا 9 سالگی در جنوب کشور زندگی می کردند که به دلیل شروع جنگ به آنجا مهاجرت کردند. آقای فرخ نژاد مدرک دیپلم خود را با نمره 10.25 دریافت کرد. با پشتکار فراوان موفق به ثبت نام در رشته کارگردانی و تئاتر در دانشگاه تهران شد.

اولین تجربه بازیگری او در 21 سالگی با فیلم کوچخای عاشق آغاز شد. سپس در سال ۱۳۷۶ آقای فرخ نژاد با فیلم کوچک پایزی شروع به نوشتن کرد. او نویسنده ای بسیار با تجربه است که فیلمنامه های زیادی نوشته است. شهرت او از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم عروس آتشین آغاز شد. او با حضور در این فیلم طرفداران زیادی را به دست آورد.

جالب است بدانید حمید فرخ نژاد در آمریکا زندگی می کند. همسر و پسرش در آمریکا زندگی می کنند و هر 6 ماه یکبار به آنها سر می زند تا گرین کارتش تمام نشود. در حاشیه ماجرا، این بازیگر در اعتراض 1401 شرکت کرد که منجر به ممنوعیت فیلمبرداری شد.

ستاره اسکندری لوداس زری

تاریخ تولد: 5 خرداد 1353

محل تولد: تربت حیدریه

شغل: بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما

خانواده: ستاره (بازیگر و عکاس)، سارا (آرایشگر)، سیامک و روزبه

اسکندری در سریال پدر گواردیولا بازی می کند

سهرا اسکندری یکی از ورزشکاران مشهور و مشهور ایران است. او دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی بود، اما دانشگاه را رها کرد و به کار تئاتر پرداخت و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با دانشجویان دانشکده هنرهای زیبا آغاز کرد.

اولین تجربه او در سینما در سال ۱۳۷۵ با فیلم گاریف دل آغاز شد. سدره اسکندری در سال 1395 خانه فرهنگ و هنر مانا را تأسیس کرد و در سال 1396 به همراه سیاوش سداری موزه عروسک های ایرانی را افتتاح کردند. زهرا اسکندری برای بازی در سریال نرکز برنده جایزه بهترین بازیگر زن انجمن منتقدان در سال ۱۳۷۹ و بهترین بازیگر زن تلویزیون شده است. ستاره اسکندریه در نقش هیز کار می کند! دخترا گریه نمیکنن ملی و روش فوق العاده اش سریال دندون طلا سریال کارتون و سریال شوک فراز کار کرده.

جالب است بدانید در جولای 2018 ویدئویی از ستاره اسکندری که او را بدون حجاب نشان می داد در ترکیه منتشر شد که با واکنش و انتقاد کاربران ایرانی مواجه شد.



مشاهده رفرنس:  https://tmk.ir/series/102026

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.