هتل تاج دبی

۵۳۲ بازديد

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است، یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی بسیاری شده است. این تغییرات سالانه میلیون ها مسافر را از سراسر جهان به دبی جذب کرده است. زمانی که به دبی سفر می کنید، سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، ساحل زیبا و صحرای کمیاب را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در زیر سعی خواهیم کرد به طور کامل به آنها بپردازیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر بیشتر گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند این هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. به همین دلیل در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غیرقابل تحمل خواهد بود و میانگین دما در حدود 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

از تهران تا دبی چند ساعت طول می کشد؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو این هتل یکی از نکات مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های جهان برای مسافران است و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.


هتل برج های امارات جمیرا

هتل جمیرا در لیست هتل های پنج ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند تلویزیون ماهواره ای، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با غذاهای بین المللی است. همچنین هتل جمیرا دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس: امارات; جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذاهای رژیمی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP است.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی


هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است و در قلب دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی
هتل برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و منحصر به فرد شهر دبی با 225 اتاق و 2 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین از دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه از اینجا می باشد. دبی. ساحل با ماشین. علاوه بر این، امکانات رفاهی که در این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد، تجربه ای عالی از سفر در دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی


هتل مینا سلام

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و خلیج می باشد به طوری که با نگاه به آب در شهر کویری دبی تضادی جالب و منحصر به فرد ایجاد می کند، اتاق های ویژه ای نیز برای افراد معلول و سالمندان در نظر گرفته شده است.

Idilesi: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این متن سعی داریم قبل از رفتن به دبی تمامی موارد مهم را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر برای مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید، می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معتبر و خوشنام سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.