چگونه بهترین ردیاب خودرو را به زمین بزنیم

۳۸۰ بازديد

 

ردیاب من با تجربه بیش از ده ساله مدیران خود در زمینه ردیابی و مدیریت ناوگان در واقع گلچینی از بهترین محصولات ردیابی را در اختیار دارد و همچنین موفق به کسب نمایندگی شرکت تلتونیکا شده است. با استفاده از این تکنولوژی به جای 24 ماهواره GPS ، ردیاب شما قادر خواهد بود به بیش از 80 ماهواره در مدار متصل شود تا موقعیت وسیله نقلیه خود را با ضریب خطای بسیار کم محاسبه کند. تکنولوژی جی پی اس روزبهروز در حال پیشرفت و تغییر است. هر یک از ردیاب های خودروی F100-R، F150 و B60 از انواع ردیاب جی پی اسهای شرکت وایزر بوده که هرکدام با کاربردها و ویژگیهایی که دارند، با استفاده از اپلیکیشن سرو مجموعهی وایزر قابل اجرا میباشند و می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از آنها را خریداری کنید. اگر به دنبال بهترین ردیاب جی پی اس برای انواع خودرو و موتور سیکلت هستید، جی پی اس مدل B60 وایزر را حتماً مدنظر داشته باشید. شرکت کاوشکام آسیا (وایزر) ارائه دهنده بهترین و به روزترین ردیاب های خودرو با قابلیت های منحصربه فرد ردیابی ماهواره ای و لحظه ای وسیله نقلیه شما می باشد.  https://persian-vc.com/ads/ads-139/

یکی از ابزارهای قدرتمند ردیاب خودرو در برابر سرقت ، خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد . جی پی اس را میتوان ایمنترین ابزار امینتی خودرو به شمار آورد. در صورت جدا شدن یا قطع شدن باتری خودرو ، جی پی اس خودرو می تواند از طریق باتری جی پی اس خودرو سیگنالهای قبل را مثل سابق به صاحب خودرو ارسال کند و صاحب خودرو با دریافت این سیگنالها ماشینش را پیدا کند. با استفاده از نرم افزار ردیاب همگام از هر دستگاه تلفن همراه یا رایانه ای ، می توانید محدوده جغرافیایی ، روشن شدن ، سرعت ، توقف ، حرکت ، دستکاری و بسیاری دیگر از هشدارها را ایجاد کنید. ردیاب به شما امکان می دهد وسایل نقلیه و دارایی های با ارزش خود را به سرعت روی نقشه پیدا کنید. ردیاب خودرو همگام به این تنولوژی مجهز می باشد که به مدیران میدانی و دارندگان وسایل نقلیه امکان می دهد بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی ، از ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند. نرم افزارهای متفرقه و دستکاری شده ، داده های مناسبی به شما ارائه نمی کنند و ضریب خطای بالایی دارند .

این ردیاب ها با استفاده از یک سیم کارت قابلیت ارتباط از طریق پیامک و اینترنت و ارسال هشدار به صاحب خودرو را دارند. برای اینکه دستگاه ردیابی وسیله نقلیه بتواند مکان یک خودرو را روی نقشه تعیین کند ، دستگاه برای محاسبه موقعیت خود باید حداقل از 4 ماهواره GPS در مدار سرویس مناسب دریافت نماید . مدیران میدانی می توانند برای بررسی زمان ورود و خروج کارمندان و تحلیل کارآیی آنها ، مناطق اطراف محیط کار را برای ایجاد محل امن در محدوده موقیت جغرافیایی قرار دهند . در این زمان با قابلیت LBS می توان بون آنتن هم خودرو را ردیابی کرد . یکی از رایج ترین کاربردها در تعیین محدوده جغرافیایی ، چک کردن زمان بندی مشخص شده برای کارمندان و ویزیتورها باری حضور در محل کار است . سپس باید سیم کارت در محل خود قرار دهید. اما برای خودروهای شخصی، توصیه استفاده از ردیابهای کوچک و هوشمند همانند ردیاب حرفهای ردیاب من، و ردیاب پایه ردیاب من است که میتوانید در وب سایت اطلاعات آن را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که چراغ چک خودرو روشن شود و مشکل خاصی در اتومبیل وجود داشته باشد، ردیاب پیامک اطلاع رسانی را برای شما ارسال میکند تا برای رفع مشکل اقدام نمایید.
https://persian-vc.com/ads/ads-139/

دستگاه های ردیاب خودرو می توانند تنظیم و پیکربندی شوند تا برای رویدادهای مهمی مانند سرعت بالا ، حرکت خودرو ، وارد شدن ضربه به خودرو ، روشن شدن خودرو ، باز شدن در خودرو و مواردی از این دست هشدار صادر کنند. با اطلاع رسانی های فوری در مورد رویدادهای مهمی که به وجود آمده مانند سرعت غیر مجاز ، نقض شرایط جابجایی در محیط و … سیستم های ردیاب جی پی اس استفاده شده در ناوگان تجاری برای انتقال داده هایی مانند موقعیت مکانی ، سرعت حرکت ، جهت حرکت ، باز بودن درب ، بسته بودن درب ، روشن بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است ( مانند اتومبیل ، کامیون ، خاور ، مینی بوس ، اتوبوس ، تریلی ، هلیکوپتر ، هواپیما ، قطار و …) و همچنین خاموش بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است برنامه ریزی شده است. • دارای سنسور هشدار دهنده سرعت غیر مجاز نیز هست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.